dimecres, 9 de juny del 2010

Anem a jugar !

En aquest llibre hi ha un recull de jocs per les primeres etapes dels vostres fills, també s'hi explica quines àrees d'aprenentatge potencien.
Quan vaig tenir el meu primer fill em vaig trobar que el nen anava creixent i tot i ser mestra, en les primeres etapes de la vida no sempre coneixia prous jocs, o simplement, no coneixia quins podien potenciar-li una o altra habilitat. O pot ser em faltava confiança...
No ho se, però recordo que llegia molts llibres de les primeres etapes dels nadons i aquest va ser el llibre que em va ajudar a aprendre, a compartir jocs i moments de diversió i aprenentatge al costat dels meus dos fills. Per això us el recomano!

1 comentari:

  1. Paula14/6/10

    Bones idees per apropar-nos als fills des de molt petits !

    ResponElimina